Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij X
Strona główna » Przewodnik interesanta » Ochrona Środowiska » Wpis do rejestru działalności regulowanej
Wyszukiwarka

Losowe zdjęcie

FTT wyróżniło wzorowych pracowników

Ankieta

Czy gmina powinna zbudować zatoki przystankowe przy przychodni na Skalskiej, kosztem miejsc parkingowych?
TAK, przystanki są niezbędne dla osób starszych i mniej sprawnych
 
209
NIE, przystanki nie będą należycie wykorzystane
 
182
Ankieta została zamknięta.

Znajdź nas

Śledź nasz profil na portalach społecznościowych

YouTube

Pogoda

Ochrona Środowiska

Poleć znajomemu
Twoja wiadomość (kliknij tutaj):

Wpis do rejestru działalności regulowanej

Dokonywanie wpisu oraz zmian wpisu do REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wpis do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać:

- firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
- numer identyfikacji podatkowej NIP,
- numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
- określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.

Dokumenty:
1. Wypełniony wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej przygotowany na podstawie art. 9c ust 1-5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) według załączonego wzoru,
2. Przedsiębiorca jest obowiązany zgłosić zmianę danych wpisanych do rejestru w terminie 14 dni od dnia zajścia zdarzenia, które spowodowało zmianę tych danych. Zmiany dokonuję się na podstawie pisemnego wniosku
3. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej,
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (do pobrania),
5. Pełnomocnictwo (przygotowane zgodnie z art. 33 KPA), jeżeli strona działa przez pełnomocnika w tym przypadku dowód wniesienia opłaty skarbowej.
Opłaty:
Opłatę skarbową pobiera się w przypadkach:
- 50 zł - wniesienie wniosku o dokonanie wpisu do rejestru działalności regulowanej
(z wyjątkiem: przedsiębiorców, którzy w dniu wejścia w życie ustawy posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych, są zwolnieni z wnoszenia opłaty skarbowej za wpis do rejestru działalności regulowanej)
- 25 zł - zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej jeżeli dotyczy ona rozszerzenia zakresu działalności
- 17 zł - gdy strona działa przez pełnomocnika

Opłatę skarbową wnosi się w kasie Urzędu lub na konto:
Urząd Miasta i Gminy Wolbrom
68 8450 0005 0000 0000 6493 0020

Termin załatwienia sprawy:
Wpis dokonywany jest w terminie 7 dni od momentu złożenia kompletnego wniosku.
Wydanie zaświadczenia następuje w ciągu 7 dni od momentu złożenia kompletnego wniosku.

Do pobrania
wniosek
oświadczenie
REJESTR DZIAŁANOŚCI REGULOWANEJ

Szczegółowych informacji udziela:
Urząd Miasta i Gminy w Wolbromiu
Referat Ochrony Środowiska, pok. 203
ul. Krakowska 1
32-340 Wolbrom
telefon: 32 7065301
Kierownik Referatu: Aneta Perek

Oceń nasze strony

Aktualna ocena: 5 (Ocen: 5)

Wydarzenia

Kategoria

Dodaj wydarzenie

Dyżurna apteka

Nemezis

Wolbrom, ul. Pl. Wolności 15

32-340 Wolbrom

tel. 32 644 13 96

Newsletter

Newsletter

Aby otrzymywać najnowsze aktualności, wpisz poniżej swój adres e-mail:



Losowy film

DK wolbrom
Warta
LGD WFOS Kraków modernizacja szkół Basen Mapa Zagrożeń strefa Załęże
Wolbrom.pl na Facebooku