Szanowni Państwo, informujemy, że od 31 stycznia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – w Inspektoracie ZUS w Olkuszu niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów. Wnioski oraz dokumenty można składać bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Najbliższa placówka ZUS, w której możliwa jest bezpośrednia obsługa klientów to:
Oddział ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14.
Do dyspozycji naszych klientów jest:
· ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
· specjalnie infolinie:
1. pod numerem tel. 22 11 22 111 do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym, czynna całodobowo we wszystkie dni tygodnia
2. pod numerem tel. 22 290 55 00 do obsługi spraw związanych z Polskim Ładem i rodzinnymi świadczeniami – Rodzina 500+ oraz rodzinny kapitał opiekuńczy, dostępna w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 8.00 -15.00.
