Wolbromski Zakład Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. informuje, że w dniu dzisiejszym odnotowano zdarzenie związane z próbą wyłudzenia pieniędzy przez osobę podającą się za pracownika Przedsiębiorstwa i przekazującą nieprawdziwą informację o zmianie numeru konta bankowego Przedsiębiorstwa, na który należy dokonywać opłaty.
Uprzejmie informujemy, że numer rachunku bankowego, na który należy wnosić opłaty za usługi wodno-kanalizacyjne nie uległ zmianie! Pracownicy Przedsiębiorstwa nigdy nie dokonują zmian zapisów umowy poprzez kontakt telefoniczny. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości lub podejrzenia o próbie oszustwa prosimy o niezwłoczne powiadomienie organów ścigania oraz kontakt z Biurem Obsługi Klientów Wolbromskiego Zakładu Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
Aktualny numer konta bankowego widnieje na dostarczonej fakturze oraz na stronie internetowej Przedsiębiorstwa i jest następujący:
B.S. Wolbrom 71 8450 0005 0000 0000 2857 0001
W ostatnim czasie nie zmieniły się również inkasentki, które standardowo dokonują odczytów i wystawień faktur.
- Inkasenci przy każdym odczycie wodomierza muszą posiadać legitymacje służbowe ze zdjęciem, stanowiskiem służbowym, danymi przedsiębiorstwa oraz własnoręcznym podpisem Prezesa Zarządu.
- Jeżeli chcą Państwo zapłacić, inkasent powinien wydać fakturę wydrukowaną z posiadanego urządzenia elektronicznego (PSION).
- Kwota odnotowana na podsumowaniu faktury jest maksymalną kwotą jaka powinna być zapłacona do rąk inkasenta.
- Pracownicy przedsiębiorstwa kontaktują się telefonicznie w sprawie zaległości w opłatach, jednak każdorazowo wskazują na numery niezapłaconych faktur. Numery rachunków bankowych nie są przekazywane telefonicznie, gdyż znajdują się na wysłanych fakturach lub upomnieniach.
- Jeżeli mają Państwo dalsze wątpliwości co do tego, że osoba podająca się za inkasenta jest nim faktycznie, prosimy w obecności tej osoby o telefon do Biura Obsługi Klienta pod numer 32 706 52 66 w godzinach 7:00 do 15:00, celem potwierdzenia jej tożsamości.]
- Zapłata za wodę i ścieki inkasentowi nie jest obowiązkowa, dlatego też w razie wątpliwości można zapłacić wystawioną fakturę przelewową w banku, na poczcie lub w kasie Przedsiębiorstwa.
- Przed dokonaniem wpłaty prosimy o sprawdzenie prawidłowości wystawionej faktury oraz porównanie numeru konta bankowego z poprzednimi fakturami.
- Przedsiębiorstwo nie wysyła faktur ani upomnień za zaległe opłaty na adres poczty elektronicznej (e-mail) lub za pomocą wiadomości tekstowych (sms), chyba że została złożona odpowiednia pisemna zgoda.
Jednocześnie potwierdzamy, że w związku ze zmianą Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków, Przedsiębiorstwo oraz inkasentki przekazują odbiorcom nowe wzorce umowy.