Szanowni Państwo, informujemy, że od 21 kwietnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych oraz zasiłkowych w Inspektoracie ZUS w Olkuszu przy al. 1000-lecia 11.
Obsługa klientów w sprawach płatników składek i ubezpieczonych nadal jest dostępna.
Wnioski oraz dokumenty można złożyć w tej placówce na stanowisku „Dziennik podawczy” oraz do specjalnej skrzynki na dokumenty – bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS.
Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych, zasiłkowych oraz w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
- Oddział ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14,
- Inspektorat ZUS w Oświęcimiu, ul. Chopina 13,
- Inspektorat ZUS w Suchej Beskidzkiej, ul. Rynek 12,
- Inspektorat ZUS w Wadowicach, ul. Teatralna 3.
Można też skorzystać z innych form kontaktu:
- przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS www.zus.pl
- telefonicznie: Centrum Obsługi Telefonicznej 22 560 16 00 dostępne w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
- dodatkowy numer telefonu w placówce w Olkuszu: 32 647 85 90
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.