Wolbrom – Miejsko-gminny serwis informacyjny: Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Olkuszu

Główna treść

Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Olkuszu

Szanowni Państwo, informujemy, że od 21 kwietnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych oraz zasiłkowych w Inspektoracie ZUS w Olkuszu przy al. 1000-lecia 11.

Obsługa klientów w sprawach płatników składek i ubezpieczonych nadal jest dostępna.

Wnioski oraz dokumenty można złożyć w tej placówce na stanowisku „Dziennik podawczy” oraz do specjalnej skrzynki na dokumenty – bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS.

Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych, zasiłkowych oraz w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:

  • Oddział ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 14,
  • Inspektorat ZUS w Oświęcimiu, ul. Chopina 13,
  • Inspektorat ZUS w Suchej Beskidzkiej, ul. Rynek 12,
  • Inspektorat ZUS w Wadowicach, ul. Teatralna 3.

Można też skorzystać z innych form kontaktu:

  • przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS  www.zus.pl
  • telefonicznie: Centrum Obsługi Telefonicznej 22 560 16 00 dostępne w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
  • dodatkowy numer telefonu w placówce w Olkuszu: 32 647 85 90 

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.